neděle 11. března 2012

Poslední kabelková láska

Před časem jsem narazila na krásnou kabelku od Anny Graham a přemýšlela jsem, jak na ni. V rámci zachování zdravého rozumu i slušnosti jsem si nakonec návod na ni koupila a ušila jsem podle něj zatím dvě kabelky, jen lehce poupravené (kapsy jsou všity jinak, zapínání je řešeno klopou).


Měla jsem dokonce více štěstí než rozumu a kabelka mi perfektně sedí nejenom na nošení, ale také ke kočárku. Vejde se do ní vše potřebné pro mě a miminko. Je pravda, že pak tam nedám už nic navíc, ale od toho mám ušitou nákupní tašku.


Chyba se samozřejmě vloudila, ronopast jsem nažehlila na vnější látku a proto jsou patrné "vlnky", ale při nošení to není nijak zvlášť patrné a nevadí mi to. Příští už bude s jinou výztuhou, nenažehlovací. Svou černobílou jsem šila "na zkoušku" a použila jsem látku, kterou jsem měla schovanou na podšívky. V kombinaci černé látky, která je vyšívaná strojově, je přesně taková, jakou jsem ji chtěla mít. Na černobílé barevnosti totiž docela ujíždím.



Poprosím o schovívavost vůči kvalitě fotografií, očividně je nejvyšší čas koupit nový fotoaparát :)

atti


Žádné komentáře:

Okomentovat