neděle 11. března 2012

Do pohody

V rámci nadšení nad objevováním nových návodů, podle kterých budu moci tvořit snad celý život, jsem začala opět mít chuť do šití. Toto je první věc, kterou jsem šila po přestěhování do Prahy, až poté jsem se pustila do kabelek. Inspiraci jsem nalezla díky stránkám pinterest.com, na kterých mám svoji vlastní stránku. Pinterest je výtečný nápad, místo kam si připíchnete oblíbené odkazy na cokoliv (tedy skoro na cokoliv, pokud je tam malý obrázek, připíchnout si to můžete leda do oblíbených v prohlížeči) a pak je máte krásně pohromadě. Mně to tedy vyřešilo vážný problém s oblíbenými v prohlížeči, protože nemám dostatek trpělivosti je třídit.

A tak jsem nadšeně prohlížela věci na pinterestu a narazila na tenhle báječný návod na sedací vak. Použila jsem pevnou látku z ikea, kterou jsem pořídila před časem, na vnitřní vak jsem sáhla po druhojakostní černobílé látce. Návod pochopí snad každý, přiznám se, ani jsem ho nečetla, jen koukla na obrázky a šila.




Nastříhala jsem si díly, ušila vnitřní i vnější obal a vak se ihned stal oblíbeným místem pro obě naše dcery. Pravděpodobně budu muset ušít ještě jeden, protože čtyřměsíční Karolínka na něm moc ráda spí a téměř tříletá Terka se na něm kouká na televizi a nebo jen tak vegetuje. Ujala se ho v podstatě ihned, jakmile jsem ušila a vycpala vnitřní vak, byl ihned obsazen.




Abych nezapomněla, vak jsem neměla čím vycpat, tak jsem tam nacpala dva polštáře a dvě peřiny pro hosty, ve skříni se mi najednou uvolnilo spousta místa a ještě se máme po čem válet. Časem dokoupím kuličky. Vak vřele doporučuji každému, na ušití je opravdu velice jednoduchý.



atti

Žádné komentáře:

Okomentovat