pátek 30. března 2012

Kabelky z roku 2011

 Moje první,  látky z Ragosu, vyztužena Decovilem. Trochu mě mrzí, že se u tohoto typu "prolamuje" horní část v oblasti zipu, ale když není příliš široká a používá se rozumně (nosí se přes loket, nemačká se pod paží), tak se to dá snést. Prolamování vyplývá logicky z tohoto typu střihu. Šito podle Mariny :)


Látky opět z Ragosu, béžová a cihlová se vzorem zlatých spirál.



Látka z Bellusu, tentokrát jsem přidala klopu. Tuhle látku jsem si koupila na počátku mého "šicího období" a dlouho jsem ji schraňovala pro sebe. No, nakonec ji má kamarádka :)


Opět látky z Ragosu, šito pro kamarádku a její maminku. Poprvé jsem si zkusila práci s koženými uchy. Se vzorovanou látkou jsem trochu bojovala, původně mi vůbec neseděly barvy, ale vznikla vysoce elegantní kabelka. Z tyrkysové jsem byla nadšena už předem, na fotce vypadá modře, ale je krásně tyrkysová.
Musím říct, že přišívání uch mě lehce vyškolilo, není to zrovna moje hobby, trochu z toho bolí prsty, ale výsledek stojí za to.



atti

3 komentáře:

  1. Krásne kabelky!!! Veľmi sa mi páči tá prvá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A mě se líbí ta předposlední, ta je skvělá :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, ta je asi nejhezčí, jakou jsem udělala. A to jsem na ty látky koukala zpočátku nedůvěřivě. Vybrala si je sama zákaznice.

    OdpovědětVymazat