neděle 27. května 2012

Trocha inspirace, patchworkové deky

Pomalu dávám dokupy látky na deku pro Karolínku, potažmo pro celou rodinu. Rádi trávíme čas na zahradě, konečně jsme koupili velký slunečník a tak se tam můžeme válet i když svítí sluníčko víc než je zdrávo. Dodnes jsem na zem položila Terčinu patchworkovou deku, kterou dnes využívá hlavně Karolínka. Ale co se prtě začalo vrtět a hýbat, tak ji musím pokládat ještě na další deku. Přece jenom, kojenec by trávu jíst nemusel.

A tak nasávám na Pinterestu inspiraci, žasnu, sním, toužím a doufám, že se mi to taky někdy povede, vytvořit něco tak krásného jako je na následujících obrázcích.

Jedna z prvních, která mě uchvátila je tato krásná deka z barevných trojúhelníků od Angely


Krásná kombinace látek a hezké prošití.


Zde se mi nepovedlo zjistit autorku, ale je to taky krásný kousek. Začala jsem být zamilovaná do kombinace barevných látek s bílou.



Spíše chlapecká, ale super. Opět jsem to našla kdovíkde a autorku neznám. Stejně tak u té krásné pod ní.



Krásná deka s větrníky i s návodem. Zajímavým prvkem jsou trojúhelníčky vedoucí okolo celého panelu s větrníky.



Co to ale zatím vyhrává, je cikcak vzor. Třeba tato od Allison.


O něco jemnější varianta od JAQSstudio.


Cikcak trochu jinak od Vanessy.


Náročnější verze cikcak i s návodem.




atti

Žádné komentáře:

Okomentovat