čtvrtek 31. května 2012

Irma forever...

Terezka dostala na Vánoce uklízecí sadu, takovou tu obyčejnou z Tesca za pár stovek. Obsahuje vozík, kyblík, lopatku, smetáček, smeták a MOP. Mop vypadal při rozbalení tak, že člověk našel kus špagátku a ten měl nastříhat a zacvaknout na konci mopu. Budiž, zvládli jsme to a mop byl na světě. No, mop... ty šňůrky se postupně pozdtrácely, byť jsem na nich udělala uzlíky, aby se nevytahovaly tak lehce. Tak nebo tak z mopu se stala spíš atrapa mopu.

Až dodnes :)

To už jsem nevydržela a konečně jsem si ustřihla kousek Irmy. Ten jsem nařezala na podložce kulatým řezákem (dá se samozřejmě i nastříhat) a vyzkoušela, kolik toho úchyt na mop snese. Poté jsem jednoduše uprostřed prošila proužky z deky na šicím stroji, ať pěkně drží a při rozebrání nemám plný byt modrých fleecových proužků.
A mop je na světě, Terezka je spokojená a já taky. Dnes budeme uklízet obě :)


 
















A takhle vypadaly ty provázky. Uznejte samy, bylo to příšerné... Ale že mi to trvalo, než jsem to udělala.


atti

2 komentáře:

  1. Pěkná povedená renovace, nechcete přijít uklízet i k nám? :-)

    Nechala jsem Ti u sebe na blogu dárek.
    http://avondsterblog.blogspot.cz/2012/06/oceneni.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Potěšilo

    Jinak Terka je tedy pomocnice, včera po mně přejížděla pvytřenou odlahu a pěkně pak naťapala na tu suchou v obýváku :) Ale co by člověk chtěl po tříletém dítěti. I tak jsem si užila pohledu na ni, jak se snaží napodobit maminku.

    OdpovědětVymazat